CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 14 June 2013

My own house???Hope so...

Sejak dua menjak nih..tetiba aku nak beli rumah sendiri, rumah atas nama aku sendiri..suami aku dah beli rumah sebelum kami kawin lagi..rumah semi-D di kulim utama, kulim hi-tech..tapi aku berkenan dengan design umah sekarang nih..lagi cantik n modern..baru2 nih cuti sekolah aku balik kg suami..kami jalan2 ke sungai petani..on da way tuh aku nmpk la ader perumahan baru nak buka..Bukit Banyan, Sungai Petani...tapi aku xsempat masuk pun ke situ..so balik tuh aku pun surf la internet about dis Banyan..dan rumah die mmg cantik..setakat ni baru ader 3 jenis..yg aku minat 2 storey terrace Azelia...ader 4 bedroom dan 3 bilik air..bukaan rumah nyer..22x70 dan 22x75..haraga dalam 256k++ hingga 270k ++....mmg la bukan semi-d dan mungkin xbesar..tapi aku rasa cukup la untuk kami 3 beranak..

Mula2 suami xsetuju aku nak beli rumah..tapi tetiba semalam die buka balik pasal topik rumah kedua nih..aku pun aper lagi..menggedik la bercerita...sbb kami mmg plan nak mintak tukar ke kedah nxt year..tapi xtau la dapat area sg petani ke x..harap2 dapat la situ..tapi setakat ini rumah nilah yg menjadi pujaan hati..tapi kita tak lagi hari yg akan datang macam mana..tapi aku suka sgt ngan umah nih..








No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami