CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 11 January 2012

Hari Ini Rasa Ok..

Hari ni pegi keje rasa ok skit..dah beberapa hari nih aku rasa down..rasa kosong jer perasaan ni pegi keje..al-maklumlah bekerja tempat baru..baru nak masuk tahun ke 2..sudah tentu la xder geng sekepala lagi..or maybe xkan ader..tapi hari ni rasa ok..rasa macam ader kawan..kalu sebelum ni rasa seorang..macam xder kawan..mungkin aku yang perlu ubah diri aku..be more peramah n mesra..tapi aku ni cepat kehabisan idea..
Disebabkan rasa down aku gemar layan quote yang boleh bagi semangat...

"Don't wait for people to be friendly, show them how.."

"The only thing that will make you happy is being happy with who you are, and not who people think you are.."


 

No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami