CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 10 January 2012

Tak sabar rasanya

Mood untuk aku berblog dah kembali..setelah sekian lama aku tinggal blog nih..kesian..aku rasa sangat bersyukur sejak akhir-akhir ini Allah S.W.T memurahkan rezeki kami sekeluarga..ak rasa amat bersyukur..inilah yang dikatakan rezeki anak..

Insyaallah..kau di izinkan tuhan, next week aku n hubby akan beli laptop baru..eeyyeeyyy..laptop kami yang dlu dah rosak..motherboard nyer terbakar..huhu..sedey sgt masa tuh..dah la ader assignment dalam laptop tuh..naib baik sempat sedut g ke pen-drive..tgh ader rezeki nih baik la bli..assignment tuk sem nih pun aku dah dapat..

Nasib baik la kakak ipar ku keje kat syarikat penjualan barangan ict nih..jadi senang la skit..aku nih pun bukannyer pandai sangat isi dalam bab2 komputer nih..jd xder la kena tipu kalu bli ngan kakak ipar..kami rancang nak beli laptop, notebook dan printer..senang nak buat keje nati..kami sama-sama sambung blaja..so ader laptop masing2 xder la berebut..walaupun orang lain dah ader lama benda nih..dah xheran..tapi aku rasa suka..sebab leh ader lappy blik..hehe

aku n hubby cadang nak bli jenama Asus.kakak ipar aku yang rekemen brand nih..katanya elok..membe maktab aku pun kata bagus..die pki brand nih dr 2006 sampai skng xder rosak2..aku xkisah..aku ikut jer..

4 comments:

  1. hai..comel baby dlm header tuu..sy baru follow blog kamu.singgah la blog sy nnt dan kalau sudi follow yea..blh share cerita (^_^)

    ReplyDelete
  2. hye sis! selamat blogging :)

    http://sishopaholic.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Syira Rara..tqvm..follow blog saye..saya masih terkial-kial ngan logging nih..i will follow u..

    ReplyDelete

Pengikut Kami