CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 6 February 2012

Jalan-jalan Ke Bukit Tinggi

Baru-baru ni, cuti Maulidur Rasul aku and family ke Bukit Tinggi, Pahang..memang dah lama aku simpan hajat nak ajak hubby ke sini..tapi al-maklumlah..kita ni manusia..hanya boleh merang..Allah S.W.T yang menentukan segala..bila plan selalu xjadi..so last2 kami x plan pape..trus jer hubby kata esok kita g Bukit Tinggi..pagi tuh bangun awal..siap2 ape yang patut..dalam kul 10.30pg kami gerak..dari umah ke situ lebey kurang 1jam..sampai2 aku tgk rupanya kena bayar..pada hal dah surf maklumat kat internet tapi xnak nmpk plak info psi bayaran masuk..hehehe..bayaran yang dikena RM12 untuk dewasa (per person ) n RM8 untuk kanak2 4-12 tahun...so Dini xkena bayar la.

Destinasi pertama kami ke Japanese Village..aduhai..jenuh kami menapak..tinggi siot..aku rasa gayat giler..letih sesgt rasanya..al-maklumlah aku nih kan 'banyak' sangat bergerak..tapi tempat memang cantik, tenang, sejuk and nyaman la..




Selepas berpenat lelah ke Japanese Garden tuh..kami ke Colmar Tropicale..tempat nih memang cantik..rasa mcm kat negri omputih..kahkah..sejuk tapi disebabkan kat Malaysia..panas memang xdapat dipisahkan..lagipun kami di sana masa tuh kul 3 petang..memang panas la pun..










1 comment:

  1. SALAM..akak ada bl0g rupanyer..hehhe..nice sGt tgok dini y cuTe....!!=)

    ReplyDelete

Pengikut Kami