CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 February 2012

Tablet Untuk Dini..Insyaallah

Hmmm...baru-baru nie aku bersembang ngan hubby..aku kata aku nak bli kan sesuatu untuk Dini..something yang bole die main sambil blaja..kami ader la bli laptop mainan kat Dini..murah jer..bape belas ringgit ntah..laptop tuh hanya keluar bunyi bunyi jer..xder image..so lama-lama Dini ni boring la..barang mainan kan..murah plak tuh..mana la nak kuar image..

So aku pun terfikir..something yang die bole tengak, dengar dan tekan..aku pun terpikir la tablet..nak bli ipad mahal sangat..aku bukan banyak duit pun..huhuhu..aku n hubby pun surf la kat mudah.my..kami dok tgk rate harga nya..harga nya ok la xla mahal..lagipun untuk Dini jer..bli yang murah pun xper..so bleh la die blaja n bermain..insyaallah..kalu semuanya ok..hubby kata die akan blikan..so Dini..hehehe





No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami