CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 15 June 2011

Asam Pedas Melaka...Memang Superb!!!!

Baru-baru ni aku n hubby ader g melaka..tapi kami g xlama..1 hari jer..aku pergi daftar di IPG Perempuan Melayu Melaka...tapi bukan tuh yang aku nak cerita..so sambung blik..

 Alang-alang kami dah ader di Melaka..aku pun kata kat hubby nak makan asam pedas..al-maklumlah Melaka memang terkenal ngan asam pedas nyer..so die pun bawalah..

Kedai makan nih kalu dilihat dari segi luaran memang cam xcaya ader jual asam pedas..sbb kedai nih more to western food..tapi kedai nyer biasa jer..tidaklah kedai mewah..

 So aku pun order Asam Pedas Claypot ikan tenggiri...memang sedap..pada tekak aku la..kuahnyer pekat..sedap bebenor...yangseronok nyer bila dieorg datang bawa mknan..asam pedas tuh masih menggelegak dalam claypot tuh..perghh!!!..memang puas hati...hehe



Asam Pedas Claypot Set
(nasi putih + asam pedas + telur ,asin + sedikit ulam + ikan masin)

No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami