CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 June 2011

Rindu buat Umar....

Umar..semenjak aku balik dari cuti dua minggu di Ipoh...Umar banyak membautkan aku menitiskan air mata...bukan kerana kelakuan nya..tapi kerana rindu nya pada Dini..betapa budak kecil itu amat merindui Dini...saban hari bait-bait perkataan dari mulutnya tidak lekang dengan nama Dini..tidak cukup dengan menyebut nama Dini..gambar Dini diambil dan diciumnya untuk melepaskan rindunya...
Ya Allah..betapa aku sedih dengan perlakuan anak itu..aku memohon padaMu..lindungilah anak itu sentiasa..aku tidak dapat menahan sedu dan tangis setiap kali teringat akan Umar..berjauhan dengan Mama dan juga Dini..dirinya dipenuhi dengan rasa rindu..

Dini dan Umar..

Umar cuba mendukung Dini...

Umar di wad bersalin..sedang menunggu aku untuk melahirkan Dini..

Mereka sentiasa bersama..hehehe

masih lagi bersama...

bersama..

bersama lagi..

kerinduan...menanti Dini pulang ke rumah Opah Nor..huhu

4 comments:

Pengikut Kami