CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 4 June 2011

Mak Buyut..hehe ( Episod 1 )

ronda di Cameron Highland

Saat berbadan dua..huhu..pelbagai dugaan..aku dan suami tidak tinggal serumah kerana berlainan tempat kerja..ketika aku berbadan dua..segala-galanya aku lakukan sendri..g check up kat klinik..drive kereta dari Ipoh ke Teluk Intan..kul 5.45 pagi or kul 6 pagi..aku gerak g Teluk Intan..

Masa awal kandungan aku alah teruk..mmg asyik muntah jer..sehinggakan..dalam kete aku sparekan plastik..aku panggil..PLASTIK MUNTAH..bawa kereta awal2 pagi..kalau aku rasa aku nak muntah..aku berhenti je kereta tepi jalan..aku xpikir dah jalan tuh sunyi ker..gelap ker..janji aku muntah dlu..
                                                                                                                                           ( bersambung...)

No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami