CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 9 March 2013

Dini's Birthday Project..Cake

ok..memang lambat lagi birthday nyer..tapi aku mmg mcm ni excited lebey.. start jer awal tahun aku dah pikir nak wat ape ngan birthday Dini..walaupun kadang-kadang yang aku paln tuh ader gak yg tak dapat nak buat..tapi xper..aku memang macam nih...so kali nie birthday Dini theme nyer ialah PRINCESS..sweet sangat..tuh yg best kalu anak perempuan..leh buat memacam..n Dini pun memang suka ngan kakak pusing...ooo..kakak pusing ialah Cinderella..nxt entry nati aku cerita la camner leh jd nama kakak pusing..

aku pun dah surf la kat internet leabout princess birthday party..cedok2 la idea sikit dari Google tuh..bila tengok memang best..macam2..tapi tak dapat la nak ikut sangat..yang dieorg buat tuh bukan main meraih neyr..xmampu la aku...buat setakat yang ader jer..

Cake..macam2 bentuk kek aku berkenan..kejap nak rupe nih..kejap nak rupe tuh..aish..kalu nak hebat duit pun kena la hebat..so aku decide nak kek yang simple tapi sedap n mengikut tema..hehehe


Kek kat atas nih simple tapi cantik..tapi dienyer bertingkat..so aku akan tanya dlu kat member kalu dua tingkat cam nih bape n kalu satu jer bape...Mulanyer aku nak buat kek begini (yang kat bawah tuh)..tapi bila pikir balik..macam tinggi gak kos nyer..tapi xtak tau la..xtnya lagi member tuh camner..


Dalamnyer aku nak rainbow cake..tapi layer kek tuh aku xnak warna warni aku nak buatkan warna pink n purple..cam kek kat ats..yang paling penting mesti kena ader tiara/crown kat atas kek..baru princess..hehehe


Kakak aku kata kat kedai kek barangan kek ader byk jual topper utk kek..rasanya utk crowtiara nh banyak kot..t aku nak cube cari la..tapi dimana yer..hmmm...kalu dapat topper  cam gini cantik gak kan..hmm..








No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami