CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 March 2013

Next Mission..

Ok..bilik Dini dah siap..sekarang masa membeli untuk diri aku pulak..hehe..tapi biasa la..sebelum membeli berangan dulu..kumpul duit dulu..baru leh beli..dalam masa mengumpul kita berangan la dulu..so benda pertama dalam rumah aku yang aku nak ubah ialah ruang tamu..skng nih aku ader satu sofa L-shape yang sesuai untuk rumah aku..tapi aku beli murah jadi kusyen nyer dah leper dah..biasa la..nama lagi murah..tapi cantik lagi..tapi aku rasa serabut ngan sofa L-shape tu..sebab umah aku kecik sesangat..ala..nama lagi umah sewa..so aku plan nak beli 2 seat o 3 seat jer...tapi harga xder la mahal2..beli takat yang mampu..n aku nak tukor tv kat umah aku..kat umah aku pki tv 21 inchi jer..tu pun aku beli masa bujang dulu..smpi skng pki..n tak pernah meragam pun..tapi tu la..manusia nih xpernah nyer puas..aku la tuh..nak gak tuko..tapi kena amik masa la..kumpul duit dulu..hehehe..pastu sikit2 barang dapur n bilik master bedroom ku..hehehe so layan pic..

Sofa..aku rasa mungkin beli yang nih jer kot..murah skit n aku rasa mampu beli kot..kecik jer..muat untuk dua orang..ok la..jimat ruang skit..xder la sarat sangat umah nati..
Karpet mungkin yang ini..tengok la mcm maner..lagi pun ni kan berangan..

Tv..aku xtau lagi nak beli jenama ape..yg aku tau..LED n 40"..price aku tgk kat internet n jenjalan.. dalam area RM1500 - Rm 1,700..yang penting gambarnyer cantik..xkembang..aku pun xbape pandai bab2 tv nih..

Benda2 kecil cam cushion n sebagainya...










No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami