CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 10 March 2013

Dini's Birthday Project..Cupcake

Dini punyer birthday kali ini aku ingat nak buatkan cupcake untuk Dini..aku ader amik resepi dalam internet..oreo cupcake..macam sedap..aku xpenah cube lagi..sbb umah aku xder oven..so aku igt nak buat kat umah mak aku nanti..sbb umah mak ader oven..lagi satu..hari tuh adik aku emma ader kate kalu di dah beli oven (die cadang nak beli oven ) dia akan buatkan cupcake untuk Dini...ok gak tuh best gak..die pandai masak..lagipun kalu die xdapat buat pun xper sbb aku mmg plan nak buat cupcake sendri..hehehe..leh jimat sikit..bukan nak bnyk pun dalam 16 ketul jer...

Cupcake aku nak yg simple jer..lebey kurang yg camni..



Icing tuh juz buat cam gitu jer..tapi kat atas tuh aku nak taruk tiara kecil as a topper..cam cupcake yang ini..





Kalau dapat cari tiara cupcake topper cam kat bawah nih musti best..tapi nak cari mana yer..hmmm..












No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami