CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 March 2013

Dini's Room..Done!!ye

Yeah..bilik Dini siap juga akhirnya..dah lama siap dah..bulan 12 tahun lepas lagi dah settle..tapi skang baru dapat nak update kat blog..blog nih pun dah bersawang rasanya..lama sangat x jenguk..busy la sejak sambung blaja nih..banyak benor assignment..tak sempat nak jenguk blog nih..
ok sambung pada al-kisah nilik anakku..lama gak aku mem'plan' bilik si Dini nih..barang dalam bilik tuh pun bukan bilik sekaligus..bilik sikit2..bulan ni beli ini, bulan ni beli tu plak..ader gak barang 2nd hand..aku nak katil Dini warna putih..tapi nak beli baru mahal dalam 200 ratus lebih..org lain mungkin rasa 200 tuh kecil jer nilainya..tapi tak pada aku..so cari punya cari..jumpa yg 2nd hand..owner lama tu guna dalam bape bulan jer..aku pun grab la..dapat harga RM100..syukur sangat2..tapi transport dieorg tak sedia..aku g amik kat umah die kat sri kembangan..tak kisah la...hehe..tapi smpi skng Dini tak tido pun kat bilik tuh..hmm..ibu die jer yang beria sangat..hehehe..ok enjoy ngan pic..





No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami