CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 March 2013

Nak beli ape???


besday Dini lambat lagi..bulan 5 nanti..tapi aku dah start memikir..ape aku nak beli untuk die..mainan banyak dah beli..tapi semuanya ader yang hilang, musnah n entah di mana-mana...mainan masak2 dah ader..lego ader tapi dah ntah ke mana-mana perginya..huhuhu...so aku rasa ader beberapa benda yang aku nak bagi die..api xleh la bagi semua..pokai la nanti..aku kena pilih yang mana satu nak bagi dier..sama ader easel, basikal o beg balik kampung..hehehe..kids luggage bag..tapi beg yg aku nak bagi tuh mahal giler..mungkin ta kot..n kalu aku dapat beli aku xtau nak warna yang mana satu..dua2 pun cantik..huhu



Easel aku leh beli kat ikea..tu pun dah lama nak beli tapi tu la..bila nak bli jer..musti ader jer bnda yang kena buat..Dini pun dah besar..suka menulis..ssuai sangat ngan die..

Basikal...dulu die ader basikal..abg Umar punyer basikal..sbb Umr dah besar xsesuai dah naik basikal tuh..so Mama bagi pada Dini..tapi basikal tuh aku letak kat luar umah..ntah anak sapa ntah main basikal tuh..patah rim tayar nyer..xleh main dah..so igt nak belikan Dini basikal yang gurlish2 skit..hehehe..ibu yang over..


Aku suka 2 basikal yang bawah nih..siap ader tongkat..hehehe..tapi Dini sure xpandai naik lagi..basikal roda empat pun xdapat nak buat kayuhan penuh lagi..kayuh sekerat-sekerat..hehehe









No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami