CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 13 June 2012

Dini's 2nd Birthday..yeahhh..!!!

26hb ari tuh..time cuti sekolah Dini sambut besday nya yang ke 2..sambut kat umah mak aku kat ipoh..kali nie memang meriah la..siap ader khemah..buat backdrop la..sbb ader dua majlis sebenarnya..aku mmg prepare awal utk birthday Dini nih..sama cam tahun lepas masa sambut her 1st birthday..hehehe..sbnrnya seronok kalu nak sambut ari jadi anak..hehehe..tapi besday kali nih special sbb Dini sambut skali ngan Umar..




Backdrop nih kami adik beradik sama2 buat..Kain yang jurai2 tuh kakak sulong aku yang buat..kiteorg tgk idea nih kat internat..wording..(xbape clear) tuh aku yang buat..print jer..gna kertas A4 biasa jer..aku xder banyak masa sbb 2-3 minggu sblm majlis aku sibuk bertungkus lumus ngan assignment n exam..paper ball kakak aku Kak Linda buatkan..sume tgk kat internet DIY..Pinterest..sangat berguna web nih..lantern aku bli kat Petaling Street..kat Jalan Panggung..aku surf internet kat ne nak dapat paper lantern yang murah..kedai tuh mmg best..aku kerah suami aku suh die bawa aku g cari gak kedai tuh kat mane..nak g sorang aku xtau n takut pun ader..last2 jumpe gak..hehe..itulah..usaha tangga kejayaan..ekekekeke..



Birthday cake kakak akau..Kak Nana yang uruskan..kek nih memang terbaik..aku cakap aku nak rainbow cake..sbb nampak cantik n meraih..sesuai untuk kanak2..hehehe..so Kak Nana yang tempah kek nih kat housemate die Marni namanya....(Kak Nana dok KL keje kat Angkasapuri, dok jauh ngan family die.Anak die Umar n Ali tgl ngan mak kami kat ipoh.ujung mgu ulang alik kl-ipoh ipoh-kl.sian die..huhu..) Kalu sapa2 nak order kek or cookies leh la order kat Marni..fb die Marcell Cookies..cookies die pun sedap n cantik..hehehe



  

Candy stick aku bli kat kedai borong gula2..sepupu aku Adatt yg bagitau tempat tuh..kat area Gomabk..kat ngan frim..tag tuh pun Adatt yang tlung buatkan..tq cik Adatt..hehehe..yang tuh sebanarnya bukan cupcake..ala2 jer..tuh muffin biasa..tapi kiteorg taruk icing kat atasnya..icing tuh buat sendri..adik aku Emma yang buat..die mmg pandai masak..die tukang masak..kiteorg nak jimat kos..kalu nak order cupcakes mahal plak..budget dah xder..hehehe


Yang sebenarnya majlis nih untuk majlis berendoi naik buai anak sedara aku Haifa n Ali...sambut dua sekali..Haifa anak Emma dah 5 bulan. Ali pulak anak Kak Nana baru 3 bulan..memang dah rancang nak sambut sekali..so kiteorg pun sambut sekali birthday si Dini n Umar..buainya sangat cantik..lupe nak bagitau warna tema majlis nih bitu pink..so everything colour in biru pink..hehehe..



Inilah Ali n Haifa..sangat comel anak sedaraku..hehehe..Haifa badannnya besar..geram tengok tangannya berisi..skng dah umur 6bulan..tapi berat dah 8.4kg..Ali pun dah makin berisi..muka dah bulat..masa lahir kecik n kurus je..skng dah berisi..dua-duanya sangat comel..











No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami