CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 18 June 2012

Khas Untuk Tetamu..

Aku juga berangan dah ader umah aku nak sediakan bilik untuk tetamu..bila adik beradik anku n hubby datang umah tido umah kiteorg at least ader la tempat untuk dieorg berehat...kalu sedara mara nak datang ker..ader la bilik untuk mereka...untuk guest room nih aku nak design yang simple tapi selesa..sebab budget mesti dah xder sebab dah perabih kat ruang2 yang lain..so aku rasa design yang nih nampak selesa dan x susah untuk ditiru dan dihias..aku juga nak sediakan satu bilik khas untuk mak aku n mak mertua aku sekiranya dieorg datang n tido kat umah aku..supaya mak-mak aku selesa tido kat umah aku..kalu ikut pada taste mak aku, pic no 1 nih sesuai untuk die..hehehe










No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami