CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 18 June 2012

Ruang tamu pulak..

Semalam kita dah bersembang pasai dapur..so arini nak sembang plak pasai ruang tamu..aku selalu membayangkan rumah aku tuh xterlalu besar n x terlalu kecil..impossible org macamaku mampu beli rumah besar2..aku bukan nya gaji besar pun..rumah kecil pulak kalu dah beli nati takut nyesal plak sebab ruang nya sempit..so keluasaan rumah aku dalam keadaan yang sederhana...dan selalu pada bahagian ruang tamu aku bayangkan ader sliding door..so pencahayaan nya banyak la skit..aku suka design yang simple bila nak deco ruang tamu nih...


Selalu kita tengok skng nih ramai yang buat tema kaler pada ruang tamu rumah mereka..kebanyakkan nya merah..sebenarnya warna hitam pun cantik gak..tapi sesuai untuk rumah yang mempunyai keluasaan yang besar..kalu rumah sempit buat warna hitam..alamat nampak lagi sempit rumah mereka..bole buat sebenarnya cuma kena pandai main warna..kita bley campur hitam dan putih..




Ader satu lagi warna yang cantik jugak iaitu violet dan hijau pucuk pisang..warna nih kalu diasingkan pun cantik..kalu dicombine pun cantik gak...











No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami