CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 16 June 2012

Time aku plak..hehehe

Dah lama rasanya aku xmembeli untuk diri aku sendiri..sejak dah ader anak, asalader duit jer bli baju untuk Dini..sumenya untuk Dini..tapi semalam hubby aku kata die nak ajak aku g shopping BARANG2 aku..so die  akn control supaya aku x membeli untuk Dini..kalau sebelum nih aku kata nak beli baju untuk..bila sampai kat mall musti g bahagian baby bli baju Dini..last2nya aku xder pape..hehehe

So, semalam pas Jumaat g la bli arang2 aku..tapi cume dapat bli 3 suar, 3 tudung n pin tudung. Baju n kasut x sempat sebab dah xlarat..nasib baik Sogo tgh ader sale..dapat la bli banyak skit..tudung g bli Jalan TAR jer..sana kan murah2..so misi skng ialah mencari baju..










No comments:

Post a Comment

Pengikut Kami